حال دلم رو میدونی....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

حال دلم رو میدونی....
ارسال شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:, - 16:39

 عادت یا عشق 

نمیدونم

نمیتونم نبینمت

نمیتونم حتی یه شب به تنهایی بسپارمت

عادت یا عشق

فقط بدون

مثل نفس دوست دارم

خودم اگه از یاد برم تو رو به خاطر میارم

هر اسمی که میخوای بذار

رو منو احساسم به تو

عادت هوس عشق یا هوی 

یه اسم یا یه واژه نو

اما بدون هزار دفعه اگه بازم دنیا بیام

دوباره عاشقت میشم همیشه دنبالت میام

ساده بگم ساده بگم سادگیات دوست دارم

ساده نمیگذرم ازت تو رو تو شعرام میارم

ساده بگم عاشقتم ساده بگم میخوام تورو

عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو

دوست ندارم سختش کنم احساسمو نسبت به تو

میخوام بهت ساده بگم فقط تو هم ساده بشو

حرفامو گوش بده میخوام حال دلم رو بدونی

شاید اثر کرد حرفامو بشه کنارم بمونی

شاید بشه رویای من به سادگی دنیا بیاد

حس بده خدافظی دیگه سراغمون نیاد

 

ساده بگم ساده بگم سادگیات دوست دارم

ساده نمیگذرم ازت تو رو تو شعرام میارم

ساده بگم عاشقتم ساده بگم میخوام تورو

عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو

 

 

خیلی دنبال عکسی گشتم که یه عروسک خرگوش باشه نبود اصلا



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت12:19---9 مرداد 1391
سلام خیلی خوب بود خوش حال میشم به منم سر بزنی

ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت0:55---19 تير 1391
کوچ پرندگانم آموخت :

وقتی هوای رابطه سرد است !!

باید رفت ... !!


دانیال
ساعت22:58---13 تير 1391
سلام

میدونم خوب نیست از غم دلم بگم اونم برا کسی ک شادی دلش آرزومه

ولی عزیزم امشب دلم خیلی گرفته پدر زده ی شبکه که تکنوازی کمانچه و تار داره پخش میکنه بخدا قلبم داره فشرده میشه اشکم بند نمیاد

من عادت ندارم کمبودهارو گردن کسی بندازم ولی خودت میدونی دارم تلاش میکنم ولی دنیا خیلی نامرده خیلی ...

خدا ،آی خدا کمکم کن

عاشقتم مواظب خودت باش عزیزمپاسخ:میدونی خیلی دوستت دارم و برام همه چیزی


دانیال
ساعت23:20---12 تير 1391
چشات از جنس مرغوبه*چقد حال چشات خوبهپاسخ:میگن شیشه عمر ادما اگه خیس بشه عمرشون کم میشه,میدونستی چشات شیشه عمر منه

rehiiii
ساعت11:09---12 تير 1391
salam saeede joon webet khojele azizam khoshhal misham webe manam
biay va nazareto begi


پارسا
ساعت9:10---12 تير 1391
عالی بووود عزیز

ابوالقاسم
ساعت5:12---12 تير 1391
بنال ای دل که دنیا را بقا نیست چو آرامش در این دار فنا نیست

بنال ای دل که نماند جاودانه به جز عشق و نوای عاشقانه


دانیال
ساعت0:55---12 تير 1391
خدایا

ای توانای بزرگ

ای قادر بیهمتا

ای آفریننده عشق

از شراب آسمانیت برما تشنگان بنوشان

ما عاشقان

مادلسوختگان باهم بودن

ولی از هم جدا

آی آفریننده بزرگ

ای توانای بر هر ناتوانی

از دل ما آگاهی

آن کن که از جمیع جهات خوشنود باشیم

آمین
پاسخ:آمین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق